Pagina's

woensdag 20 juni 2012

Oproepje

Zo, nu eens even geen blog maar een oproepje.
Waarom hier? Nou omdat ik op twitter maar 140 tekens kwijt kan hahaha.
Het gaat om het volgende:
Mijn schoonvader, Arthuro, gaat een "I Love Holland" Show doen bij de oude van dagen.
Hiervoor zoekt hij zoveel mogelijk oranje spul waarmee de oudjes helemaal uit hun dak kunnen gaan.
Mijn vraag aan  jullie is, hebben jullie (na het verlies van Nederland op het EK2012) nog oranje spul over waar je toch niets meer mee doet?
En willen jullie dit doneren aan Arthuro zodat hij de oudjes een avond van hun leven kan bezorgen?
Zo ja, neem dan even contact op met Arthuro.
Dat kan via:
070 - 397 01 79
06 - 222 401 39
Of mail naar info@arthuro.nl

Ook voor vragen kunt u op bovenstaande gegevens terecht.

Wat zoeken wij:
Denk aan vlaggetjes, hoeden, pruiken, toeters, brillen, stropdassen enz. enz.
Mag in de kleuren rood/wit/blauw of in oranje.
Vraag het vrienden/vriendinnen/kennissen/vage kennissen/ooms/tantes/broers/zussen en weet ik veel wie :-)
Het zou supertof zijn als we hem kunnen helpen.
Ik zou zeggen, zegt het voort, zegt het voort

Bedankt alvast.




Volgende keer weer een ouderwets blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten