Pagina's

woensdag 6 juni 2012

Oranjekoorts !!

En dan nu een wat positiever bericht (zie voorgaande)
Jaja, het is weer zover, het EK 2012!
Ik ben geen voetbal liefhebber, als het opstaat vind ik het niet erg maar ik zal het thuis niet zomaar op zetten.
Behalve, en de meeste zullen mij wel voor gek verklaren, als het EK of WK is, dan wil ik de Oranje spullen wel weer eens opsnorren.
Weken voor dat het spektakel begint kleurt Nederland weer rood/wit/blauw en oranje. 
Meters vlaggenlijnen worden weer in de straten gehangen, auto's worden voorzien van vlaggetjes en oranje antenneballen, en onszelf steken we in zoveel mogelijk oranje met de daarbij behorende Vuvuzela.
Overal prijsvragen waar je spulletjes van het Nederlands Elftal kan winnen.
Ook wij vielen weer in de prijzen dit jaar, in de uitzending van "De Start van de Nacht", elke Zaterdagnacht van 00:00 - 02:00 gepresenteerd door Henk Bres, Ron Menke en Trudy op DHFM (effe reclame maken voor ze) wist Marietje het antwoord op de vraag over het voetbal. Dus ze belde meteen met Trudy en kwam in de uitzending, het antwoord was.......GOED!, dus Marietje had een prijzenpakketje gewonnen. Deze heeft ze gedoneerd aan haar vader , Arthuro, deze gaat met de oude van dagen een programma doen, de I Love Holland Show, en die zoekt heel veel oranje spullen zoals petten, brillen, stropdassen, ratels, noem maar op.
Dus konden we hem daar een plezier mee doen.
Alleen de Breaudsjûhs Bres hebben we zelf gehouden hahaha, Lèkkâhhhhhhhh.

Maar niet iedereen houd ook van het EK/WK
Ik vind het wel geinig, ik hou er wel van, en het is maar 1 keer in de 2 jaar, maar sommige mensen ergeren zich kapot eraan, nou ik niet dus.
Ook ik trek mijn EK shirt van 2008 aan tijden de voetbal, en als er gescoord wordt blaas ik zo hard als ik kan op de Vuvuzela en Marietje rent naar buiten met de Hup Holland Hup Megafoon.
En met de hele buurt is het dan één groot gekkenhuis....

Ik hoop dat de jongens winnen, zou wel weer een keertje lekker zijn, net zoals in '88, dat was echt kicke!!
Iedereen als een zot rennen over straat en uren juichen..... ik teken ervoor !!

Prettige wedstrijd!!!

Tot laterrrrrrrrrrrrrrrr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten