Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

De 3 Doldwaze Dagen

Zo, weer de normale gang van zaken......werken!
Na 3 DOLDWAZE dagen te hebben gehad, moet er helaas weer gewerkt worden.
Dag 1: Afgelopen Zondag zijn we met een aantal personeelsleden van de Hornbach, naar Walibi World geweest. Daar is het namelijk Halloween, en s'avonds hebben ze dan Fright Night.Rond 11:00 vertrokken vanaf Wateringen richting Flevoland. Daar aangekomen met de hele bubs verzamelen om door de poortjes te gaan.
Eenmaal binnen werd de groep enigszins gesplit. De grootste helft ging de wachtrij in voor de Goliath. Maar de wachtrij was op dat moment al meer dan 80 minuten. Dus ik had zoiets van, nee, ik sla effe over. Dus zijn we met zijn vieren verder gelopen om door het park te slenteren. Nog even bij de Excalibur gezeten om  naar gillende meiden te kijken, whahaha, geweldig!!! Ondertussen hield Jordy, de leider van het hele spul, contact via de Whatsapp met de overige bemanning die in de rij stond te wachten, ongeveer na 2 uur (!!!) waren ze eindelijk een rondje mee geweest in de achtbaan, en waren ze op weg naar de Crazy River.
Wij zijn die kant op gelopen aangezien het bijna etenstijd was. Na dat ze in de Crazy River geweest waren hebben we even bij een tentje gegeten, althans, dat was de bedoeling, het liep iets anders dan gepland, maar dat mocht de pret niet drukken. Rond 18:00 naar het 1e huis gegaan, Eddy's Fun House, titatering wat een rij stond daar, maar je moet wat over hebben om je even lekker rot te schrikken haha. Ik zal niet teveel in details treden omdat een aantal lezers nog naar Fright Night gaan. Maar Eddy's Fun House was geweldig, heel goed over nagedacht en we hebben ons kapot gelachen. Toen we huis 1 uitkwamen, doorgelopen naar huis 2, The Villa, muhahahahaha. Deze vond ik persoonlijk gaver dan de 1e. Ik ben me daar ook kapot geschrokken van een kerel die ineens achter een deur vandaan kwam met een mes, whaaaaaaaaaaaaaaa!
Na huis 2 uitgekomen te zijn, en van de schrik bekomen, zijn we nog even door het park gelopen. Een aantal wilden nog graag een achtbaan in, en dat werd The Speed Of Sound. Dus ik ben met die gasten mee gegaan om even lekker een hartverzakking te krijgen, haha. Moest alleen wel een uur wachten (zagen we ook pas later) maar het ging redelijk snel. Eenmaal ingestapt, kan je er niet meer uit, whaha. en als je eenmaal boven ben, dan krijg je toch wel een raar gevoel in je maag. En dan............3,2,1....GO...roetsjjjjjjjj naar beneden. Allejezus wat gaat dat hard zeg!!, en als je denkt dat je het gehad heb, ga je dezelfde route nog een keer achteruit!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Na weer veilig met beide, knikkende, benen op de grond te staan ben ik Marietje gaan zoeken, want die ging niet mee. Die zat al op me te wachten bij het eettentje met een donut en een flesje cola. Na dat genuttigd te hebben, zijn we naar de auto gelopen (let op, dit was rond een uur of 22:30) Maar er waren meerde die dat bedacht hadden, met als gevolg, een enorme file op de parkeerplaats. We stonden letterlijk muurvast. en pas rond een uur of 00:15 reden we de parkeerplaats af (ik denk dat er zo'n 15 auto's tussen mij en de uitgang hebben gestaan) Maar goed, dan ben je het terrein af, maar dan ben je er nog niet. Na hutje op mutje gereden te hebben, eindelijk de weg op, en richting Zoetermeer. We waren 01:30 thuis. Maar was een onvergetelijke dag....Thanks guys en girls!
Dag 2:Maandag 22 oktober, kut, ik ben jarig, 38 jaartjes alweer, pffff. Rond 10:00 opgestaan. Effe douchen, aankleden en een bakkie koffie en hup weer de auto in. Ik moest 2 dagen vrij nemen, want er was het één en ander in werk gesteld om mij te verrassen. Dus rond 11:00 de auto in, en ik zette me navigatie aan, (die dus keurig netjes al ingesteld was door Marietje) en de bestemming was....Breda. Dus hup hup, de snelweg op, richting Breda. Onderweg nog even gestopt bij AC H.I. Ambacht voor een broodje en wat te drinken. Daar binnen gekomen vielen onze ogen direct op de Coca Cola aanbieding...dus heb er weer 3 thermosflessen bij hahaha. Na een broodje gezond (zonder sla en tomaat) te hebben gegeten en het Wilhelmus geboerd te hebben na me flessie cola, weer verder gereden. Aangekomen in Breda gelijk naar het Hotel gereden waar we bleven overnachten. Ingecheckt, kamer geïnspecteerd, plasje plegen en hup, Breda verkennen. Aangekomen in het centrum (5 minuutjes lopen) liepen we langs Sumo...jawellllllll, en na een lang overleg (haha) besloten om daar te gaan eten om 17:00. Dus tafeltje besproken, lekkahhhh. Toen zijn we even op een terras gaan zitten en heb ik een lekker biertje genomen bij de Heeren van Breda. Daarna nog even lekker geshopt, je kent het wel, winkeltje in, winkeltje uit.Beetje foto's maken en om 17:00 lekker wezen Sumo-en :P, het was weer heerlijk, en wat een mooi restaurant (mooier dan Scheveningen) en geweldig personeel, heel aardig. Na onze buikjes volgevreten te hebben zijn we weer richting het hotel gegaan, daar ff uitgebuikt op de kamer, cadeautjes uitgepakt (ben weer een hoop Coca Cola spulletjes rijker :D, en ff een film gekeken. Na de film nog ff naar de bar geweest om nog ff wat te drinken. Toen 00:00 de luiken gesloten en gaan maffen.
Dag 3: Kut geslapen want tja, het is je eigen bed niet hè ? Hoewel het wel een lekker bed was. om 08:00 ging de wekker weer, ff heerlijk wakker worden, douchen en aankleden. Hop hop naar beneden voor het ontbijt, heerlijk gegeten en gedronken en toen weer naar boven om de tas in te pakken. Nog even de enquête ingevuld (helaas niet zo positief, omdat het ontbijt erg lekker was, alleen € 18,- p.p. zag je er niet vanaf) en toen zijn we de auto weer ingestapt. Eerst nog even bij de Hornbach Breda gestopt om even binnen te kijken, haha, en daarna weer richting Zoetermeer. Aangekomen in Zoetermeer nog even bij de Intratuin geweest om te kijken voor de "Horen Zien Zwijgen" boeddha's maar die hadden ze niet meer, shittttt! Dus hebben we nog maar even op de kerstafdeling gekeken, zag er wel leuk uit.
Daarna naar huis gegaan om daar te ontdekken dat Rocky, onze kat, lekker had lopen kotsen op het laminaat, precies in een naad! Met als gevolg...het laminaat komt omhoog bij de naad. Dus dat was wel effe shit natuurlijk, want zoiets is (volgens mij) niet te herstellen.
Rond 18:30 weer de auto ingestapt, mijn ouders opgehaald, en richting Happy Garden Wok geweest waar mijn schoonouders ook waren. Marietje had dus nog een etentje geregeld, de schat!!!! Wederom lekker gegeten en gedronken. En weer cadeautjes gehad, LOL. En toen was het tijd om naar huis te gaan, eerst nog even mijn ouders thuis afgezet, en toen richting ons eigen stulpje. Nog even wat tv gekeken en toen echt maar gaan slapen, we waren doodop.
Het waren 3 doldwaze, te gekke dagen!! Ik wil Marietje in het bijzonder bedanken omdat ze dit allemaal geregeld heeft.
En verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke felicitaties via Facebook en Twitter, geweldig!

Tot de volgende keer maar weer

Groetjes Michael

2 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij, heeft ze weer super geregeld voor je he? Leuk je belevenissen bij Frightnight te lezen, wij waren er vroeger en gingen eerder naar huis dus nergens file ;-) Hadden jullie wel bereik met mobiel, dat was bij ons na 1 uur naadje met de kous...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lief he? hahaha.
      Ik had totaal geen bereik, heul af en toe iets, maar meer niets dan iets.
      Marietje ook niet, die had een hele bups aan foto's maar die kwamen mooi nie op facebook nie.

      X

      Verwijderen