Pagina's

dinsdag 22 mei 2012

Kreun, zucht en nogmaals zucht.


Laat ik eens beginnen met een dikke PFFFF neer te zetten.
Soms heb je wel eens van die dagen dat alles gewoon niet loopt zoals je het gehoopt had.
Nou, vandaag was het zo'n dag, en gelukkig komen ze heel sporadisch voor.
Goed, het begon vanmorgen al, leveranciers waren dicht met Hemelvaart en ook de Vrijdag erna. Kortom, je moet de Woensdag al extra bestellen dus zo gezegd, zo gedaan. Vrijdag was gewoon een TOP dag, was meteen knallen om 09:00 en om 21:00 stopte het., dus goed verkocht. Zaterdag ook nog redelijk verkocht met als gevolg veel gaten in het rek die weer gevuld moeten worden met artikelen.
Maandag was "Doomsday" gewoon bijna (op een paar regeltjes na) 2 A4-tjes vol met spulletjes die besteld moesten worden, en dat was 1 leverancier, de andere had "gelukkig" een half A4-tje.
Goed, vandaag, Dinsdag, ook netjes 4 grote dozen spullen binnen gekregen en ben heel braaf ze gaan uitpakken. En nu komt het, ben je aan het uitpakken, gaat constant de telefoon, het lijkt wel een telefooncentrale LOL, ondertussen *bliept* de mailbox er vrolijk op los.
In de tussentijd komt vertegenwoordiger 1, die ik voorzie van een bak koffie en hoor daarna aan wat hij allemaal voor nieuwe spulletjes hij in zijn assortiment heeft, na een half uur schudden wij elkaars hand en spreken af dat we elkaar weer snel zien.
Goed, verder met de uitpak, ben je bijna klaar met leverancier 1 hoor je om de hoek "Hoi, ik heb een stofzuiger voor je, stond al effe in bestelling maar hier is ie dan!" Goed, weer een doos erbij in de toch al zo kleine toko.
Leverancier 1 volledig uitgepakt, en ik besluit om gelijk even een nieuw prijskaartje te maken voor de nieuwe stofzuiger en zet gelijk de stofzuiger op onze website. KLAAR ook weer gebeurd.
Leverancier 2 uitpakken, dat ging beduidend sneller als nummer 1.
Heyyyy daar hebben we vertegenwoordiger nummer 2, "Koffie?"  "Nee doe maar een sinas"
En weer hoor ik alle nieuwtjes en hoe het vernieuwde inkoopsysteem werkt, aan.
Goed, nog even staan babbelen met nummer 2 en die vertrok rond 15:00.
Oke, alles uitgepakt, klanten gebeld, vertegenwoordigers te woord gestaan en 5 bakken koffie verder, begint om 15:30 mijn telefoon weer te schreeuwen dat ik bestellingen moet doen.
En weer rolt er bijna een A4-tje uit de printer met spulletjes.
Trouw als ik ben, geef ik de bestelling in in de computer en klik op "VERSTUUR"
Zo, ook weer gebeurd, en dan nu EERST eens een verhaaltje tikken op de Bloghoek.

Bij deze dus...


Groetselssssssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten